joi, 30 aprilie 2009

Ce se intampla doctore?


Întruna din desele mele pauze de tigara de la munca, am avut o revelatie. Uite...eu am inceput sa fumez cu Luky Strike(gudron 10mg) , dupa o vreme tuseam des, ma durea gatu rau, nu mai erau de mine Luky's-urile, asa ca am inceput sa fumez Kent 8, totul bine si frumos o vreme, dar pana acum 2 saptamani nu le mai suportam nici pe astea, aceleasi simptome, dureri de gat, tuse, etc...asa ca am trecut pe Kent 4, acum e bine, dar nici cu asta nu o sa rezist prea mult, asa ca mai devreme sau mai tarziu voi trece pe ceva si mai light, virginia slims poate :| , astea din cate stiu au 1 mg gudron, acum previzionez, dar tinand cont de experientele trecute, o sa ma jegosesc si de astea, si pur si simplu voi renunta la fumat. Estimez ca momentul asta va fi undeva peste 12 - 18 luni. Deci daca vrei sa te lasi de fumat, e important sa nu fumezi aceleasi tigari intotdeauna. Cand simti ca nu mai merg astea mai tari, treci pe ceva mai light. Cine stie, poate o sa imi patentez ideea, o sa scot un bestseller, si voi castiga milioane.

1 comments:

Ether spunea...

Tu cred ca esti un caz special mon cher... pentru ca n-am auzit nici un fumator inrait care sa zica "bai frate, astea-s prea tari, tre' sa iau ceva mai slab". Din contra, aud doar "bai sa-mi bag, ce slabe-s astea, nici nu le mai simt. Tre' sa iau ceva mai tare frate...". Succesuri, poate chiar te lasi. NOT!

casca ochii