duminică, 8 februarie 2009

hozo

revenit pentru cateva zeci de ore pe plaiuri natale am timp sa ma concentrez pe cele mai banale si stupide amanunte posibile. Ultima data cand am vizitat casa parinteasca am incercat cateva reforme ...una din ele era schimbarea sapunului de la baie, obosit de atatia ani de frecat mainle cu un sapun ordinar fabricat prin siria cu miros de stevie, le-am propus ca alternativa sapunul lichid, am aruncat batoanele ramase si am cumparat un sapun lichid cu asomator cu tot, 750 ml de sapun pregatit pentru a fi folosit, dupa 2 luni, sapunul sade exact in aceasi pozitie in care l-am lasat, aproape plin iar langa el troneaza un sapun cu numele de "Tuluk" ...dezamagire totala. O a doua reforma fu schimbarea uscatorului pentru haine, de cand ma stiu eu acasa s-au folosit clasicele sfori de deasupra cazii, inalte ca dracu si enervante in momentul in care vrei sa faci un dus si cu 20 de izmene atarnate pe dansele, ca urmare, am cumparat un uscator de la kaufland, tipul clasic, poti sa i-l desfaci cand vrei tu si unde vrei tu, am desfiintat sforiile din baie sa ma asigur ca nu se va revenii la vechiile metehne, spre dezamagirea mea, uscatorul cel nou sade nefolosit in balcon iar vechiile sfoare au fost upgradate cu niste sarme....

1 comments:

Ether spunea...

Waw, fachin uau... nou cod :D.

casca ochii